luni, 9 iunie 2014

08.06.2014 - despre Fotografie cu dragoste - 159

De la stânga spre dreapta: Ionela Fugărețu, Valentina Băgirianu, Mihai Cantea, Gina Dorolți, Vasile Dorolți, Robert Kovacs, Codrin Buzdugan

A vorbi despre Prietenie este ca și cum sufletul tău ar fi mereu mângâiat de către cei lângă care te simți aproape, lângă care te simți mulțumit, lângă care te simți fericit. Spre Maramureș am plecat de la Iași patru oameni. Tata Mihai, Valentina, Codrin și cu mine. După lansarea de carte de la Bistrița ni s-au alăturat Ionela și Robert iar la Poienile Izei, unde ne-am cazat, au venit și Gina cu Tata Vasili. Nu a fost musai o ”aventură fotografică”... a fost o extraordinară interacțiune între prieteni Fotografi, s-a discutat, bineînțeles, despre fotografie, s-au depănat amintiri, s-a discutat despre starea actuală a fotografiei, despre proiecte, despre eșecuri (mai puțin) despre câte în lună și în stele. Ne-am mișcat prin zonă și, atunci când a fost necesar, am și declanșat. Tata Mihai este un Prieten extraordinar. O enciclopedie a fotografiei de ieri și de azi. Tata Vasili este și el o ”legendă” pe care o putem întâlni la o margine de privire să-i strângem mâna. Îi mulțumesc că a venit să fim pentru câteva mii de clipe din nou împreună. Mai tinerii mei colegi, sigur, s-au minunat că i-au întâlnit. Restul este o pagină dintr-o poveste frumoasă, cu oameni minunați...


La Bistrița, alți câțiva Prieteni, la lansarea Albumului ”Când eram Fotograf” (aștept de la voi imaginile cu mine)!


Tot prin Bistrița - micul vânzător de flori.


La Poienile Izei...

Niciun comentariu: