duminică, 24 august 2014

24.08.2014 - despre Fotografie cu dragoste - 208


Mi-e frig. Mi-e frig de-mi clănțănesc dinții sub pledul gros cât toate vocalele greierului care cântă încăpățânat noapte de noapte afară. E ceva nou pentru mine. Toate femeile mele mi s-au încălzit în brațe, oricât de geroasă era noaptea, oricât de adânc era frigul. Am ars mereu radiind căldura tinereții fără bătrânețe și dragostei fără de păcate. Mai fierbinte ca orice rug aprins de un fulger căzut peste pleoape, mai arzând decât toată puterea de înțelegere. Iar acum nu mă mai pot încălzi nici pe mine, împărțire la 3 a destinului meu!


3 comentarii:

Anonim spunea...

daca data trecuta am spus "patetic"..acum spun "morbid"...prin 2008, un bun amic a scris ceva aproape la fel..si I-am raspuns asa "cunosc sentimentul…se termina o zi incarcata de temeri, de taine…ideea unei vieti risipite iti da tarcoale, incerci s-o alungi cu un gest ce seamana cu cel al alungarii mustelor…dar, de fapt, ne complacem, ne plac ramasitele vietii mai mult decat viata insasi…viata redusa la urme, cea cu care, din cand in cand, ne hranim fantezia, sufletul…dragostea este poate, doar un joc de societate in care fiecare cunoaste alte reguli si in care si cel incapabil de iubire doreste sa fie iubit si-ti spune « pe tine te-am ales, pastreaza-ma » !?"...

Blogu'lu oZo spunea...

Ce să spun Sorina... toți ne risipim viața într-un fel sau altul. Și foarte târziu ne dăm seama de asta. Dar nu despre asta e vorba. Ci chiar despre frigul pe care-l simt prin mine. Acela al depărtării și singurătății de Sufletul meu!

Anonim spunea...

am un baietel la gradinita mea, are trei ani si e foarte destept..cand ma vede "incruntata" (ca aici toata lumea zambeste) vine la mine si ma-ntreaba " are you ok, Beebee ?" (asta e numele meu de scena ;))si eu ii zic " so and so" si-mi spune "o-o !! this is not good, Beebee, is not good" si-mi da o pupa...ti l-as trimite pe Hannes sa-ti infloreasca zambetul fatza.. :)